sweetlinh.blogg.se

Tänker blogga om det mesta i mitt liv. Mode och vänner. Men också hundar och mina författardrömmar.

Konstig dag

Publicerad 2015-07-27 13:35:00 i Allmänt,

Heeej :D

Skolan var as konstigt idag, men det bästa händelse var att jag gjorde klart mina mjukisbyxor på syslöjden!! Och det var ju bra att jag blev nöjd, för annars så skulle jag sitta och deppar just nu, haha LOL. Men jag får ta hem den efter lovet, VARFÖR INTE INNAN? Bajskorv.. vill använda.. dom.. nu!!

Och sen är det dans för slutet av denna vecka nu för nästa vecka har vi ju lov, och jag lovar att jag kommer ha galet tråkigt där hemma med min nya blogg.. men aja. Jag skriver mer sen när jag kommer hem, ska dricka klart min smoothie nu och sen ska jag dra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela