sweetlinh.blogg.se

Tänker blogga om det mesta i mitt liv. Mode och vänner. Men också hundar och mina författardrömmar.

Hatar att vara tonåring

Publicerad 2015-07-31 13:36:00 i Allmänt,

Nu vet jag att jag kommer fortsätta blogga, MEN jag ville bara säga att jag hatar tonårslivet, fast jag inte är tonåring ään. Alla säger ju att man ska vara 13 tills man ska bli tonåring men jag går i skolan och är vän med hälften av de så jag får nog också räknas till en av dom. LOL.. Fast jag försöker.. inte tänka på det. Som idag en tjej jag var as bra kompis med börja kaxa as mycket mot mig utan en andledning, liksom? Längtar tills jag blir stooooor.

Tänkte bara säga det.. och inlägget jag skrev igår, är raderats. Nu ska jag blogga tillbaka, men kanske mindre kul (not) eller mindre läsare, who knows? Också ni vet att jag KOMMER att byta blogg trots jag vet inte när men det kommer när det kommer. Men just nu orka jag i alla fall inte sitta vid datan, har fixat en nya header på en halv timme nu.. jag får ångest om jag fortsätter!!!!!!Jag suger, ni äger (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela