sweetlinh.blogg.se

Tänker blogga om det mesta i mitt liv. Mode och vänner. Men också hundar och mina författardrömmar.

då var man sjuk.. *tror jag*

Publicerad 2015-07-24 13:33:00 i Allmänt,

Hej.

Kul va'? Att komma hem som att huvudet ska sprängas från en jävligt mörk väder och så sjukt mycket regn, jag älskar denna dag onsdag 27 Oktober 2010, när som jag har inget humor.. På dansen var vår danslärare borta så vi fick en annan som var en danslärare till discofunk, omg vad är det för dans? Man dansar disco och funk, gud jag hatar det!!

Nu har jag franska läxan, usch. Jag är fortfarande desperat efter mina mjukisar som jag har sytt klart på syslöjden, JAG VILL HA DE NUU! Nu orka jag inte sitta vid datan, förlåt för jag bloggar så sjukt dåligt och har inte minst sagt svarat på ett enda kommentarn i flera dagar nu. Måste göras, måste göras.. orka bara inte. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela