sweetlinh.blogg.se

Tänker blogga om det mesta i mitt liv. Mode och vänner. Men också hundar och mina författardrömmar.

Ibland är dagarna bättre

Publicerad 2015-08-04 13:37:00 i Allmänt,

Jag har bra humor idag, skoldagen var bra, inte så dåligt som man kan tro :D Fast det dåliga är att jag gick hem från skolan ensam med 5 kg väska med gympa kläder & böcker, jag dör! Och så har min mobil fungerat "lite" okej igen, fast den är fortfarande cp skadad. -.- Och sen lekte vi hela tiden på engelska timmen, haha det var as kul ju ♥

Nu måste jag dra, hämta min lillebror. Snart kommer en dagens blogg tävling så håll unikt säger jag bara. Jaaag veeet, att statistik och bloggen suger. Det är skolans fel, gå och klaga på dom!! LOL, ajaja.. syns :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela